uppdatering

Har ej haft tid o skriva.
Gick av min rad i söndags på Ljungshälls vägen, och måndagen till onsdagen åker vi på våran årliga resa till stockholm, och torsdag till söndag ska jag jobba på Gero Psyk, händer mkt saker nu.. Åh mkt jobb blir de, men de gillas stark!!!

NU är jag hemma från jobbä o tänkte chilla lite, micke hade gjort mat åt oss när jag kom hem, så nu stack han o fiska, tänkte om jag skulle ha en liten tjej em/kväll!! :)

vi kanske får flytta in tidigare i fyran, :) längtar så jag spricker snart, vet exakt hur jag vill ha det, hihi. De är ju så skoj och dona o få ihop de snyggt!!


har inte så mkt annat att komma med. Vi höres folket:)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0