sååå flexibelt

igår morse vid 06:55 ringde bemanningen o ville ha mig på hemtjänsten norra marnäs, flexibelt , jaa! Men självklart. Gick super bra, och var även där i dag , och ska dit på Måndag, nu i helgen kör jag Gero Psyk! Mkt jobb nu på olika ställen, men de är bara skoj:):) Skoj med olika!!

I kväll så hämtade jag och kärleken hem lite kina mat, och skulle kolla på film, men filmen fick vi spara, kom 3 ungar inspringades som skulle mysa med oss i soffan, Grannungarna! sedan gick vi ut o satt ute med grannarna lite. Men nyss vart filmen avklarad iaf!!1

Allt blir inte som man tänkt sig,men man ska ta vara på det man har nu, istället för att längta efter något man ej har.

Kan inte vara med tacksam än vad jag är över min Kärlek, han finns alltid för mig, och gör verkligen allt för mig, i vått och torrt. Min stora Kärlek. Nu ska jag Krypa ner med min älskade Mikael, sov morgon i möra, jobbar em hela helga, blir 6 dagar på rad nu, går av på måndag Em, få se kanske blir 7 dagar på rad med jöbb, vem vet :) Men jag tycker bara det är skönt o komma iväg ocoh göra det man vill jobba med.


Hoppas ni har haft en bra fredags kväll och har roliga planer för helga. :)

Är tacksam för min fina familj, man, och vännerna!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0