onsdag

i morse ringde mobilen, de var från bemanningen fick rycka ut direkt och jobba 6 h, väldigt skönt:) jobba helgen åh!!! de går bra nu :)

Micke är vakt vid crossbanan i kväll, så själv har jag tagit mig en kall öl, gotti!!! få se om man får jöbba i möra då, eller om man blir ledig!!


Längtar tills läkarbesöket den 3 augusti, vill så gärna få medicinen nu.. Men lär ju få rätt, så kan ju ta ett tag till.. suck!!!  flera saker som kommer spela in när jag fått medicinen!!!
Vi lägtar ju efter o bli tre i familjen!!


Vart har sommaren tagit vägen? den har ju bara susat förbi, nu känns de som kalla hösten!!!

Ser framemot den 6 augusti, förfest med glada ligan innan gammelgården, ska bli riktigt skoj, har inte vart ute på hela sommaren förutom lite l-a fest, men de var ju lugna ligan för oss där..


Och måste bara säga, är sååååå kär i min underbara man, han är verkligen den finaste människan som finns!!!!


Ha en bra kväll allesammans!!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0