krångel

fick löne spec i går, och såklart står de fel bank nummer till mig, ringer o får prata med den otrevligaste kvinnan , jag slängde på luren, henne var de då ingen ide och förklara något för. ringde min bank som hjälpe mig:) Fick en jätte bra lön, bra resultat av mkt jobb o slit :)

i dag har jag o erica och alexandra legat på gräsmattan och tjålat skit och haft de bra:) i 4, eller 5 timmar:)

Jag och hjärtat har börjat vårat nya liv i dag, mkt mer motion nu varje dag så vi kan nå vårat mål någon gång,, men jag lär ju vänta på medicinen först:S men hoppas ja får den vid nästa läkarbesök!!! annars står jag inte ut längre!!!


På fredag ska jag och några kollegor inom Psykiatrin ut och ta någon öl, välldans trevligt och lördagen kräsftskiva vid åsa!! kommer bli en super helg, första lediga helgen sedan i början av juni!!!


Hoppas allt är bra med mina läsare? har ni semster, eller har ni vart kanske?


Nu ska jag mysa ner mig i sängen!!

Hoppas ni har det bra iaf.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0