glad

super glad, vi ska få flytta ill en fyra på framsidan uppe vid oss, ingen lång flytt, men det kommer bli super, då ska min älskade älskling få ett spel rum :) får vi de undanplockat åh !!!
:D I oktober flyttar vi in, så vi har lyan på baksidan nu, men nu blir fyran på sidan huset :)

I dag efter jobbet kom mamma o hämtade mig, vi har grillat och haft de super, ska sova här i natt, micke är ute med petsson och fiskar och donar, dom har haft grabb dag ute på sjön och ska även sova över.

NU är de icke långt kvar tills vi åker till stockholm, ska bli så skönt o komma iväg bara jag och min älskling!!

nej nu är klockan halv tio, lär lägga mig nu, trött som bara den.

P.s i morgon ska jag och hjärtat och kolla på en EU- moped till mig, ska ha den när jag ska jobba på psyk på solsidan, blir så långt o cykla... har ju intensivkursen vecka 36,37 för körkortet!!!


i september blir de förresten ullareds resa med mamma o sten, vi ska boka stuga och ha de bra, men karlarna får vi icke med oss in på gekås, så dom får roa sig själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0