tråk

1.Gjorde du något 2010 som du aldrig gjort förut?
Ja, jag och min Underbara man gifte oss , 13 mars , 2010 :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
att jag skulle röka, men de gick inte!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2010?
ja sussie och totto fick en thindra, och Hannah och roger  fick en sigge, och karin o jonas fick en isac.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej.
5. Vilka länder besökte du?
Vi var bara i sverige
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
ja att jag hittar något eget intresse som ja vill göra och ha egen tid med!!!
7. Vilka datum från 2010 kommer du alltid att komma ihåg?

13 mars , våran bröllopsdag.
21 Juli vip biljetter på alsång på skansen
håkan hellström konsär i november

8. Vilken var din största framgång 2o10?
hmm att jag började plugga som undersköterska och verkligen är bra på det=)
9. Största misstaget?
hmm kommer inte på något

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja äggstocksinflammation
11. Bästa köpet?
Min underbara Brud klänning.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
På vårat bröllop
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Min fam, spec min Man Mikael., 

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Björn afzelius  - sång till friheten, våran låt i kyrkan på vårat bröllop
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
var gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
TRÄNAT MER:
17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Att inte tänka så mycket.
18. Hur tillbringar du julen?
Först ute hos mamma o sten , sedan på em hos min mans familj,

19. Blev du kär i år?

har vart kär sedan 3 oktober 2008 i min Man <3
20. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy, glaumor,

21. Bästa boken du läste i år?
hatar att läsa
22. Största musikaliska upptäckten?
volbeat
23. Något du önskade dig & fick när du fyllde år?
Fick håkan hellström biljetter
24. Något du önskade dig men inte fick?
En cykel =)
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2o10?
Vi hade kalas med hela familjen, och firade min 20 års dag på midsommarafton med alla goa vänner till oss
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Näe

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2o10?
jeans, tröja
28. Vad fick dig att må bra?
min familj o vänner
29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Peter jide
31. Vem saknade du?
MIN MORFAR
32. De bästa nya människorna du träffade?
hmm, finns inga nya i mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0