torsdag

första tvätten gjord, väntar på å få fylla nästa, sen tänkte ja plugga sista uppgiften, sen börjar jag på sista kursen för min utbildning, fan vad stolt jag är att jag klarat mig igenom utan en enda komplitering!!!

sen i em blir det gymmet.. känns så skönt o ha kommit igång!!

är det någon mer än mig som tycker veckorna bara rusar förbi? huu va fort de går.

ibland blir jag faktiskt så jäkla sur över en grejj som jag inte tänker ta här.. men en speciell sort är ni iaf...

först ja, sen kan man klaga över att handlingen är gjord !! förstår inte riktigt de dära.


Nej nu ska jag dricka upp mitt goa kaffe och bara slöa runt tills nästa maskin ska fyllas sen plugga!!
få se va man ska göra för mat i em, kyckling kanske.. gotti, kyckling risotto är ju mums!!


Ha en bra dag allesammans.

28 kvar tills vi åker <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0