Tisdag

Igår åkte jag och älsklingen och bowlade, och sedan en efterlängtad solning, var underbart:)

I går började näst sista kursen rehabilitering/habiliterings kursen, och 2 delkurser är klara och godkända, bara 3 kvar, sen börjar jag min sista kurs:) herregud vad fort de går..
kan man börja söka sig lite jobb, perfekt inför sommarjobben som kommer.
Enda semstern jag och älsklingen tänkte oss blir en tripp till Ullared och campa lite, vi har ju tradition och åka till stockholm och bo vid skeppsholmen och gå på allsång på skansen, men eftersom jag ska sommarjobba, kan vi ej boka något!!! så de får bli nästa år istället..

Började med GI- metoden igår, de funkar jätte bra... Så skönt o slippa potatisen och pastan, deär ju så mastigt, bättre med grönsaker till maten, jag som älskar broccolie , så funkar de jätte bra:)


Nu är det 37 dagar kvar innan vi åker på våran bröllopsresa till Egypten!!1


O på lördag är de våran inflyttningsfest, ska bli hur skoj som hellst.


ha en bra dag allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0