Tisdag

Igår när baby bowlade så gick ja in på gymmet, och den tiden tänker jag aldrig ens tänka tanken på att träna igen!
Men jag fick mig en cykel iaf, cyklade 30 min, körde mage 10 min och sen sprang jag 15 min! Kakn inte fatta hur jag kan ha ökat min kondition'? Få Helt sjukt :) men de är väl bra det antar jag! sen solade vi efter , åh så skönt de är, man känner sig som en ny person efter!!

I em ska jag till åsa och classe medans micke å timo ska på hockey!!!
Få se om jag pluggar något i dag, är ju inprincip klar,, väntar bara från svar ifrån sjukgmnsasten!


Ha en skit bra dag allesammans!!

Nu har musse vaknat också måste släppa ut han på gården! bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0