planer

nu har jag beställt 6 stycken likadana gardiner till vardagsrummet, så stora fönster! så de behövs, så beställde jag 2 stycken hissgardiner till sovrummet!

Planerna: i sommar när vi får de tredje rummet, så ska vi flytta in tv rummet där, och ha en stor matsalsplats här som tv rummet är nu, eftersom de är öppen planlösning med köket, så ska micke bygga en stor arbetsbänk också, sen ska vi ha vin glas hängare, så glasen hänger i luften! Kommer bli as nice!!

de komemr blil så himla bra!!!
Så måste jag hitta snygga trädgårdsmöbler som vi kan ha här utanför!!

Dom ska alltså göra en ingång från vardagsrummsväggen och göra ett till rum åt oss, för det är ett förråd bakom väggen på 50 kvm som tillhör denna lägenhet, så vi ka få en fyra sen om vi också vill ha!! Så skulle dom sätta garderober i gången till de tredje rummet. Kommer bli as bra!!




Jaja, Nu blir det en inne dag i da tror jag, skulle försöka ta mig ut på en promenad iaf, Men kan inte snön sluta komma snart? nu vill ja ha vår, fast om 5½ vecka åker vi på våran bröllopsresa iaf, ska bli grymt skönt o komma iväg o få lite sol på sig!!!


ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0