Måndag

I morse när jag gick upp var de alldeles tyst och skönt, kollade ut ingen bil alls på parkeringen, bara jag och musse å börje hemma:)
har pluggat nu, väntar på svår från sjukgymnasten sen är jag klar med denna kurs som började för en vecka sedan haha, Men den var ju så enkel!!!!
Sen börja jag med sista kursen för undersköterska utbildningen! kan knappt fatta det. Guh vad duktigt jag är:)

I dag börjar korp bowlingen igen, så då tänker jag gymma lite medans älsklingen bowlar!!!

Ska köpa mig ett måttband i dag också, och mäta mig varje månad, så man bli mer motiverad för träningen, det är verkligen de bästa man kan göra. Våg är inge bra alternativ när man styrketränar!!!

när jag nått mitt mål ska jag köpa mig ett par nya snygga replay jeans och snygga tröjor!!!


P.s 4 veckor kvar tills vi sitter på planet till Egypten!!!


Ha en toppen dag allesammans!!!!

ÄLSKAR MITT LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0