hej å hå

Igår gjorde jag och åsa egen fruktsallad och kolladepå halv åtta oss mig å sådär:) Mys kväll! så planerade vi in kinect och tacos på fredag hemma hos henne å classe, så jag o älsklingen ska klart vinna =)

i dag lär jag väl diska som vanligt antar jag!!! plugga gör jag i morgon fila lite på sista uppgiften!!!

sen montera ihop garderoben vi fick hem igår, och sen åka och träna!!

Jag är så stolt över min bästa vän min mamma, Hon ska skriva in sig på gymmeti dag, och med den viljan kommer hon klara det jätte bra!!!!


Känns bra andra veckan på GI- metoden och sötsuget har försvunnit. Så skönt att min man verkligen stället upp och äter det som jag lär göra på denna metod fast han har potatis, pasta till o jag grönsaker /broccolie!!!

Hoppas sommarjobben kommer ut snart, skönt och komma upp i lön nu när man är utbildad till sommaren!
Mitt första är psykiatrin som jag vill sommarjobba, fick jobb där när jag e j var utbildad så nu lär jag ju få det::)


nej nu ska jag dona lite.. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0