fredag

Pratade med min lärare igår, jag kommer få mitt diplom o betygen den 29 fast jag ska gå på avslutningen med dom andra den 1 april. För jag har ju valt extra socialt behandlingsarbete och social psykiatri, så ville inger få med de i diplomet. Känns skönt, så den 29 april är allt klart , känns super skönt.
de var ju krångel med praktikplatser för psykiatrin, så jag fick min praktik 4/4 till 29/4. Därför vart jag också senare med avslutningsdagen som blir nu 29 april! men de gör inget:) jag får ju min utbildning, allt känner super nu!!!

i dag då? hm jag ska nog städa lite, sen i kväll far vi till åsa och classe för spel kväll o tacos, mys:)

o igår fick hjärtat mitt bestämma bikini, så vi beställde en åt mig, skit snygg, jag har ju bara en, så var tvungen o beställa en till innan vi åker!!!


ha en bra fredag allesammans.


Nu ut på en promenad strax!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0