folk

jag brukar få frågan, att varför gifte ni er när du är så ung, du har ju inte gjort allt roligt än+
tänkte jag skulle svara på den frågan!

för det första skulle jag inte gifta mig om jag inte var redo, och jag har levt upp alla fester och allt annat som hör till när man är 18 år , krogen och allt.. Men de är inget som lockar mig längre, jag vill hellre gå på middag med vänner eller göra något nyttig av tiden som finns.
Jag gifte mig när jag var 19 år, men liksom det är ju knappast försent om man vill festa?? eller göra det 19 åringar gör. Jag är inte sådan längre, jag är gift tjej i mina bästa år, Vi ska skaffa barn, och har flyttat till Håksberg, har världens bästa vänner. jag ser inget tråkigt i detta!
Min Man är min bäste vän och min stora sanna kärlek! Jag är väldigt stolt och glad att jag har hittat mitt och kan leva ett stabilt  liv ...

sen kan man ju gå in på frågan allt roligt? va är det som är mer roligt när man är 18,19 än när man är 20? alla har ju olika synpunkter på vad som är roligt..
För mig är det, umgås med vännerna , vara med älsklingen, träna ,vara med familjen.


Nu ska vi åka till åsa och classe strax för spel kväll och lite tacos , Skoj skoj!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0