vilken natt

micke snarkade som jag vet inte vad, de hjälpte inte å knuffa å skrika på han, så jag ocoh börje la oss ute i soffan och hamnade framför någon film, inte utan min syster, åh herregud låg och grinade igenom filmen hahahha!!! men mot halv 3 lyckades jag somna!! och jag vakna inte ens av att micke var uppe i morse å grejja i köket!!

fick hem ändrings blankett från csn så har fylt i det så har jag bokat om parkeringen på arlanda tills den 6/5 då åker vi till cypern, utanför party nissarna, för vi tänker då inte åka för att festa!!

Ser framemot i kväll, men måste försöka bli piggare kanske ska ta en lång dusch el en långpromenad. Men funderar starkt på att spela Kinect, så bra träning och så kul samtidigt.. man kan ju hoppas på att inga grannar är på parkeringen och kollar in hahahah!!!


O med Gi metoden går de frammåt var och köpte mig ett par jeans i torsdags en storlek mindre än va ja brukar ha;) så det är på rätt spår iaf!!!

O från och med i morgon slutar jag röka, micke skulle stötta mig så detta kommer vi nog igenom, vi måste för framtidens glädje:)



Nej ha en jätte bra fredag allesammans!!! så höres vi kanske i morgon!

/ Johann




En sak som stör mig väldigt mycket, varför orkar folk i denna stad bry sig om allt annat än sig själva? jag vet att jag inte är lika smal som för 2 år sedan, men va gör det? det är fortfarande samma jag som älskar mitt liv, och är nöjd med mitt utseende. folk med sådana kommentarare har verkligen ingen självkänsla, Om jag mår bra som jag ser ut, varför ska då folk kommentera att jag har blivit större? det är jag som köper jeans och jag vet vet att jag är större , men so what!!!

ställ er framför spegeln och leta fel på er själva istället.



Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Vad ska du hitta på i helgen? :)

2011-02-04 @ 13:53:36
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: Anonym

SV Martin: Jag och min man ska på middag i kväll och i morgon blir det att åka lite skridskor!!

Hoppas du får en bra helg

2011-02-04 @ 13:56:14
Postat av: Helena

Lycka till med rökningen! Hoppas abstinensen inte är alltför jävlig.

2011-02-04 @ 14:08:36
URL: http://hella.webblogg.se/
Postat av: Alexandra

Du är jätte fin även om du gått upp i vikt! Vad sjutton gör några kilon hit eller dit? Du är ju lycklig och glad, det är allt som spelar roll! Folk är väl bara avundsjuka. Sen sitter dom och skriver anonyma kommentarer på en blogg, men törs inte säga ett skit i verkligheten. Det är verkligen ett beundransvärt drag! Eller inte... Dom borde nog jobba en del med sin egen självkänsla med tanke på att dom försöker trycka ner dig, anonymt. Det är ju knappast din självkänsla det är fel på! Lycka till med allt! Och stå på dig! :)

2011-02-04 @ 14:15:11
Postat av: Anna Skogh

Du är alltid vacker Johanna =)



Kramar Anna

2011-02-04 @ 17:15:15
Postat av: Anonym

Hej!

Kom in på din blogg och tycker inte att du ska bry dig i dumma kommentarer! Du är jättesöt och kroppen förändras hela livet! Huvudsaken man mår bra!=)

Kul blogg! kram på dig!

2011-02-04 @ 22:50:23
Postat av: mamma lena

skönheten kommer inifrån gumman...o du är den vackraste dotter som finns..du har ett vackert inre o ett vackert yttre...du ska vara stolt över dig själv..du har lyckats med ditt liv....älskar dig...mamma

2011-02-05 @ 12:05:33
Postat av: Becca

Precis, dumma kommentarer från dumma människor som egentligen bara har sig själva att klandra! Det viktigaste är att du är nöjd och att du mår bra. Skönt att höra hur lycklig du är med allt omkring dig och roligt med flytten. Hoppas ni kommer trivas bra där.



Lycka till med allt!

2011-02-06 @ 16:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0