trök

Räknade ihop räkningarna i dag, usch!

På vårat räkningskonto med gemensamma skulle vi iaf få 3000 kr över! men mina räkningar uhh, tror jag skulle få 200 kr över, får ju bara 3500 kr och de ska räcka till å leva på för min del, fast älsklingen går självklart in om de knipar. Men denna månad ska jag betala kurs böcker för 800 kr mobilräkning 500, gym 300, alla hjärtans dag present 200 kr, ja ni ser, de drar iväg, usch-- Säger bara tur att jag slutat rökt, ioförsig så gör ju jag aldrig något typ, så de går ju inte åt nå pengar heller.. så det är väl en förde. Men tänk om man slapp räkningarna en Månad??? Jisses vad skönt.

Snart sommar, då får man jobba, sen kanske jag får på adecco, så då kanske man blir kvar också :)
Allt brukar lösa sig så småning om, vi klarar oss ju herregud , micke har ju full lön plus mina 8000kr! :)


Nej nu ska jag träna lite, och sen hoppa in i duschen, vi tänkte åka o storhandla i dag, dekniper i kylen, usch va tomt det var.. Vi tänkte det är ingen ide o åka på fredag vi får lön som alla andra hahah!


Ha en bra dag allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0