Torsdag

I morse plockade jag ihop all tvätt, sen kom jag på , de kan ju inte vara torsdag redan? jag var tvungen o checka, gud va veckorna går fort alltså. Vi har ju tvätt tid hel dagar, o vi har varje torsdag, men jag tycker jag tvättar oftare hahah!

har även gjort klart delkurs 4 och skickat in, nu har jag bara 2 kvar av min exrta kurs socialpsykiatri.. Psykiatrin är väldigt intressant tycker jag, att arv och miljön formar en människa så pass mycket att man kan få ett psykiskt funktionshinder, jag tycker inte om när dom skriver psykisk störning? funktionshinder låter väl mycket bättre.
Sen är det bara Socialt behandlingsarbete av extra kurserna som är kvar, sen kan jag pusta ut på riktigt:) så får jag åka och hämta ut mitt vård och omsorgs college diplom och betygen! hurra, inte ett enda IG, kan inte bli bättre =) och inte en enda komplitering har jag fått gjort heller, Känner mig så duktig!

I går var vi och tränade, men de känns inge roligt o vistas utanför dörren, är ju så jäkla svullen, tog ett test i morse men de visade inget, så de är väl nå annat som krånglar som vanligt. Måste komma ihåg o säga till min läkare i falun och ta ett Hb prov också,  för mitt värde ligger nog inte så bra, med mina mens dagar!!


Nu ska jajg ner och fixa tvätten igen!

Ha en bra dag allesammans!!

om 2 veckor är det våran Bröllops dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0