Söndag ont i magen

I fredags trodde jag att vi skulle få åka in till akuten, Hade så oerhört ont och magen var svullen som en ballong, men jag tog värktablett och la mig typ.
LÖrdagen låg jag ja o vilade till vi skulle på 50 års middag, De gick , men när vi åkte hem fick jag ligga igen!

I dag söndag orkade jag åka till kupolen för att handla nya spring skor, och sedan har vi haft kaffe besök av far och marielle. Tack o lov. Hoppas jag är piggare nu ett tag!! hatar att ha så jävla ont usch!!

Är så skönt o ha min älskade mikael, som är så förstående, en annan känner sig som världens tjockaste människa, Kan lägga in en bild så får ni se hur jag ser ut, de är inte nådigt heller!!SVULLEN.com





Nu ska de blir lite lassange , gotti!


ha en bra kväll allesammans, glöm ej SOLSIDAN :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna!

Såg att du åt hormontabletter, jag vet ju inte vilka det är men kan det vara så att dom har överstimulerat dina äggsäckar? Då kan man bli svullen och ha ont och det är dessutom inte bra. Kan vara värt att gå till en doktor..



Jag hoppas du mår bättre snart :)

2011-02-27 @ 15:48:32
Postat av: SVAR:

Jag ska till min läkare den 30 Mars! Så dom ska ta lite prover och kolla då, men jag tror jag får boka tid hos läkare i veckan också, det är inte behagligt och gå såhär spec inte när man har ont.



jag käkar Provera förresten 10mg!

Kanske? kan inte svara på den frågan utan att titta !

Tack för omtanken, hoppas jag också!



2011-02-27 @ 15:56:17
Postat av: Anonym

Hej igen :)



Provera ok, det tar jag med men 5mg två gånger om dagen i 7 dagar. Man brukar ju få äta provera om man har oregelbunden mens (som jag.) Jag tyckte jag läste nått om att du hade tagit dom i många många dagar nu? Jag snubblade in på din blogg för jag är kompis med Micke på FB och jag har följt din blogg eftersom ni vill bli gravida och har lite problem? Jag och min man har också lite komplikationer när det gäller barnagörandet. Om du vill ha någon att prata med som går igenom samma saker så finns jag :) Jag vet att det kan vara väldigt ensamt att gå igenom allt. Lämna en mejladress så kan jag höra av mig. Jag tycker du ska gå till en doktor i veckan, det är en ju en väldans lång tid till den 30:e mars.



Ha en trevlig söndag! :)

2011-02-27 @ 17:24:47
Postat av: SVAR

[email protected]



Jag ska käka provera 16 dagar efter första dagens mens 10 dagar. en tablett om dagen, har käkat dem sedan oktober, men som du kanske har läst hjälper dom inte eftersom ja har mens runt 22-23 dagar i månaden fortfarande:/ väldigt jobbigt är det här, så självklart är jag tacksam över att du erbjuder dig och prata lite!



Hör gärna av dig till mailen och säg vem du är också, skulle kännas tryggt:)



desamma ha en toppen Söndag!

/ Johanna

2011-02-27 @ 17:34:27
Postat av: Anonym

det ska vara ett understreck under så du vet, på mail adressen _

2011-02-27 @ 17:36:52
Postat av: Anonym

Hej igen :)

Jag skrev till dig på Facebook istället.

ha det gött!

2011-02-27 @ 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0