snö kaos

I morse stack micke på rally, usch var nervös ja var när dom skulle åka till värmland i detta väder, men han ringde när dom var framme iaf, så nu kan jag vara lungn enda tills dom ska hem i kväll igen!

jag startade dagen med att skotta trappen och ingången, fy fan vad de snöar alltså, lär väl räkna med att skotta minst 5 ggr till innan min familj kommer på middag, jag slängde ihop denna igår:

så jag hoppas den smakar gott, provade en nytt inehåll i mitten av lagret, creme frech röd lök och skinka, hoppas det smakar gott.

Nu ska jag fixa efterrätten som blir pannacotta!
sen stor städa och plocka in tvätten och försöka ta mig ut på promenad med musse, får nog hålla i han hårt så han inte blåser iväg:)


Hoppas ni får en bra fredag allesammans!!!

/ johanna

Kommentarer
Postat av: hannah

fan johanna! jag kommer hem till er och äter ikväll. Låter hur gotte som helst. och smörgåstårtan ska vi inte ens prata om!

2011-02-11 @ 11:08:55
URL: http://hannahlahnalampi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0