skitgöra

I dag har jag tvättat, städat och nyss skrivit matsedel för hela mars månad, Och skrivit storhandlingslapp för hela månaden , duktig jag är vah? =) men det är ju så mycket mer ekonomiskt än att bara handla hela tiden, sen tar vi ut 2000 kr i lägger i ett matkuvärt som vi bara använder till mat, inge små köp med kort här inte! funkar skita bra!!

Skickat in andra delkursen på min extra kurs socialpsykiatri i förmiddags också, och den vart godkänt!! skönt värre. har inte samma motivation med denna extra kurs som jag hade med utbildningen lär jag säga, hahah! I dag skulle vi åkte till egypten förresten, så vi får väl ta en extra omgång i solariumet i dag!! Måste ju få lite bränna, usch man känner sig som en BLEKFIS !!!


Gjorde förresten del 2 av intervjun igår, och den kändes bra. Hon ringde upp sen hon hade glömt någon fråga, för hon höll på att samanfatta min profil som hon skulle redovisa för ev kunder, känns spännande :):)


Nä ta o börja med lite mat innan gubbän min kommer hemmåt!


ha en toppen dag allesammans.

Slänger in en bild på mitt lilla hjärta


Börje är en väldigt speciell katt för mig, han är inte bara en katt.
Ska jag sminka mig sitter han på toan och tjålar med mig, sitter jag på toa ja då sitter han i handfatet, ska jag äta päron, eller äpple då ska han också ha fruktstund, ska jag vila då ska han ligga på bröstet och göra rent mitt ansikte också. Han är verkligen så stor i mitt liv , Låter kanske konstigt men han får mig alltid att le om jag är sur eller något, har aldrig mött en katt som kan prata så mycket och vill gosa så mycket som min Börje!! världens bästa katt




CIAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0