Sista

först vill jag tacka alla för fina kommentarer i förra inlägget!!!

Igår åkte vi till jansson och erica och stivä var där, vart middag och lite tjål, och sen vart det silver en sväng, vi dansade som bara den:) bra musik för en gångs skull!!!

Och så var det sista droppen alkohol jag tog nu inför planerna vi har, micke ska på svenska rally nästa helg, och efter det blir det noll alkohol för han också, eftersom det är något vi båda vill , så ska det vara på samma villkor tycker vi iallafall!

Visst att man kan dricka om man ska skaffa barn, men vi ser det så att det är ju inget behov man har  när man ska skaffa barn, att dricka alkohol.! Man går in i ett annat kapittel i livet som vi ser det. alkohol och barn det tycker inte vi hör ihop! Finns så mycket annat att göra och dricka som en loka päron, guh va gotti!!

Tänkte gå ut med Börje (KATTEN) i koppel strax, han sitter o skriker och vill ut, tänkte låta han vara ute katt från o med i vår.. Känns stort för mig, han är ju så "mammig", men det ska nog gå bra, stora killen blir han!


Sedan ska jag hämta ut mitt paket som kommit, min älskade man betalade en jacka som jag såg ut, så jag hoppas den passar! en rosa!!


Nej nu ska jag fylla på kaffe muggen och väcka mannen i huset!

Ha det jätte bra så höres vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0