rökfri och gråt av lycka

i morse när jag gick upp var det bara att sätta på kaffe och ej gå ut o röka. skulle plugga istället, men jag är lite yr och har svårt att koncentrera mig så jag har bara kunnat gjort halva arbetet!!

Sedan gick ja ut på en promenad och fick ett inbjudningskort , giftemål min bästa vän BJÖRN liljeroth ska gifta sig med magda!!! vart alldeles tårögd.

sommaren för 7 år sedan träffade jag björn första gången på en inflyttningsfest hos min bror, han är lika gammal dom bror född 84.. Efter den festen sågs vi hela sommaren, det var som vi hade känt varandra som vänner hela livet. och det fortsätte, allt skratt alla filmer, all pizza, allt godis alla stunder vi haft, vart ute och festat och dansat.. haft diskussioner om allt möjligt, funnits för varandra i dåliga tider och glada tider.
Han är en vän som alltid kommer bestå även fast vi bor lång ifrån varandra.
En sommar fick björn för sig att flytta ihop med sin fätsmö i stockholm, så han tog sitt pick o pack o drog dit, Och jag då? ojoj vad jobbigt det var i början.. Det var ju inte så att ja kunde gå till han å tjåla skit längre.
Men så i somras åkte jag och älsklingen och hälsade på dom, de vart middag och promenad runt i stockholms fina sommar väder...

Jag är så glad för din skull min vän, tänk att du ska gifta dig och jag är redan gift, detta är vi värda!!!!






nej nu ska jag försöka plugga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0