Planering

i dag söndag har vart en riktigt slödag med skön dag!

Micke väckte mig i morse med dukad frukost som var äggröra med bacon och en stor kopp kaffe, världens bästa han!! sen spelade vi kinect och jag vann såklart!
Efter lite spel tog vi oss ut på en långpromenad med massa sol ute, verkligen vårkänsla!!!!!

och så vart det gymmet en sväng, lite duktiga har vi allt vart i dag!!!

Jag som slutade käka mina hormontabletter för jag trodde (inbillade ) mig att jag kan vara utan, men icke, haft mens i 14 dagar nu!! så jag får börja käka dom i morgon igen!!! ska gå 15 dagar från mensens första dag!!! Sen så är det bara och hoppas på ett resultat I framtiden!!
Alla säger åt oss att inte planera så mycket, men för oss är att "skaffa barn" verkligen stort och något man ska tänka igenom och planera, så känner vi! Visst att vi kanske läser på för mycket, men det är nog fullt normalt när man ska skaffa första barnet.

Nästa månad har vi vart gifta ett år, kan knappt fatta det, Men året har vart underbart!!!Kunde inte hitta en bättre man är min Mikael!! han är bara för go =)


Nej hoppas ni får en bra söndagskväll, missa inte SOLSIDAN i kväll, veckans höjdpunkt, är det någon mer än mig som stör sig på att de har reklman när det håller på 30 min?? helt vansinnigt tkr jag!!



Bye bye

mvh Johanna

Kommentarer
Postat av: Karin

Man kan inte

läsa i för mycket inför första barnet. Men ta inte familjeliv.se på för stort allvar. Det finns folk omkring er som kan svara på frågor istället. =) Jag önskar er lycka till!!

2011-02-09 @ 10:18:44
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0