onsdag

vad veckorna går fort alltså, i går åkte jag och baby upp till borlänge för att fixa hans eget bowlingklot, han var så glad :) sen tog vi en fika där trevligt!

Å så stannade vi på ica maxi, där hittar man nästan allt annat än mat, ja fick med mig ljus och kökshandukar så så mkt extra vart de inte:)

och så har jag blivit klar med delkurs 5, en kvar nu bara sen är teorin klar för utb, hara bara 4 v praktik kvar!! fyfan vad jag är bra :):):)


på fredag åker älsklingen å grabbarna på rally i år igen, deras höjdpunkts dag varje år!!
Så jag ska ha middag här hemma med mamma, sten, bror och lite kinect:):)


nästa vecka blir de nog intervjuen som ja vart så nervös över, har tagit ut alla papper som ska med!!!


nej nu ska jag dricka upp mitt GODA morgonkaffe! har inte så mkt spännande att komma med i dag!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0