någon som vet

någon som vet om denna sida är och lita på ??
http://se.babycenter.com/tools/ovu/results/?_requestid=2977573

eftersom jag har oregelbunden mens får man väl ta ägglossnings test lite då och då, så svårt, hahah vi sitter och läser på allt. Men nu äter jag iaf folsyra och ska äta glandin när de kommer. O micke käkar också något som apoteket rekomenderade! bara och hoppas att vi får ett kärleksbarn sen!


Men de ska nog gå bra tror jag! vi hoppas på det iaf!!!
vi längtar så efter ett barn!


Nej nu ska jag göra iordning mig, ha de bra!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag säger väll som andra. " Sluta planera så kommer det när det kommer." Jag vet, det är skitjobbigt att inte tänka på det hela tiden.. =) Men va faan, ni ska ju på kryssning å ligga som aldrig förr.=) Ja lovar, ni kommer bli gravida. Kram

2011-02-02 @ 20:20:17
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0