Läkare

I dag ringde min läkare från kvinnokliniken i falun, Som jag väntat!
Vi pratade om min nuvarande medicin, och kom fram till att den ej funkar (hormontabletterna), eftersom undersökningen såg jätte bra ut, så bestämdehan att jag ska få komma upp och ta lite prover, Så jag och hjärtat får väl åka SNART hoppas jag, kanske nästa vecka!!
Han sa att det var bra att ta prover och så eftersom vi är mitt uppe i att skaffa barn, så det är bara och hoppas på det bästa!!!

Annrs då? magen är svullen som en ballong, vet inte va de är, men obehagligt, älsklingen har skrattat fflera gånger åt min mage!! men de blir nog bra snart.

i morgon ska jag ha en HEL plugg dag, usch va seg jag är nu när inte kursen ingår i utbildningen hahaha!


Ha det bra, förresten min man slog personligt rekord i bowling i dag :):) dutti han på tävlingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0