känner inte igen mig

Denna vecka, har jag gått upp vid tio förutom i tisdags då jag gick upp halv 6! Men jag pluggar om dagarna o degar i soffan o tar någon promenad, men jag är så jäkla trött hela tiden? förstår inte, och glömsk. Har skickat in arbeten till min lärare utan att bifoga själva dokumentet liksom?

o exakt varje morgon vid 06:00 måste jag gå o kissa, är inne i någon konstig period tror jag

Nu efter maten som älsklingen gjorde så god, var jag tvungen å sova en stund efter! Guh va drygt det är, helt omvänt, jag är den som aldrig brukar vara trött förrän jag ska sova o ligger i sänga!!


nu ska jag slänga på mys kläderna och fortsätta ligga i soffan hela kvällen, har inte ork till något annat.
har vart duktig o vart på gymmet i dag iaf o tränat!!


/ Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, känner igen din beskrivning av mig själv för ett par v.sen.. trode det var vinter + för mycket plugg.. visade sig att jag var i v.13 .. Jag håller mina tummar för er :)

2011-02-21 @ 22:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0