JAAAAAAAAAAAAAAAAA

fick ett positivt mail från Adecco i dag :) en vecka efter intervjun

Hej Johanna!

Ville bara snabbt återkoppla och tacka för du tog dig tid att träffa oss. Jag tror du skulle passa att jobba som konsult hos oss om aktuellt uppdrag dyker upp.

Är bara o hålla tummarna att något dyker upp, dom ska ha stor möte i morgon så det är bara o se:) men de verkar ju vara möjligt att jag får jobbä!


O om 2 veckor fick jag min sista del på hela utbildningen (praktiken) på psykmotaggningen i Ludvika:D woho, dagtid, inga helger! och väldigt intressant, det är landstinget, då det är lite roligare eftersom de ingår behandling , som de icke gör i kommunen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0