förväntan

I morse när jag skulle gå ner till bussen hade jag sådana förväntningar på en hel dag med min käre mamma, men när ja hade gått några meter fick jag världens huggningar , skulle jag va tvungen o lägga mig mitt på väge likom? jag försökte huka mig o stå sådär 10 min, varje steg jag tog gjorde de ont, men ja visste att ja var tvungen o ta mig ner till bussen!!

När ja väl kom in så sa jag åt mamma att vi går o käkar direkt så jag fick sitta och kunda ta värktabletter, efter ett tag gick de över som tur var.. usch!!

Hittade några lampskärmar på stan och dukar, hittadeingen present jag skulle få av mamma, så jag har tillgodo om jag vill ha nått sedan, och jag tror starkt på en skinnjacka, men ska gå ner en storlek först, sen får mammsen köpa den åt mig:) en brun tror jag!


Jag o hjärtat kom nyss från en liten promenad, så skönt o röra på sig när man inte har "huggningar" får passa på då!!

Nu blir det strax kycklingsallad , hemmagjord, godast så!!


NU ska jag Duka lite.

Hoppas ni har en bra dag allesammans,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0