effektiv

gick upp vid åtta i morse, satt på kaffet som är en självklarhet, och sedan började jag med delkurs 3 som vart klar vid  11, inskickad och godkänd :)
Sedan tog jag och musse oss en promenad, guh va skönt det var mot ryggen men lite kallt i ansiktet dock, men vi går mot våren:)

Nu ska jag fixa katt lådan, bädda rent, dammsuga, torka golv, fixa mat tills gubbän kommer hem, blir kyckling gryta med frysta grönsaker till för min del, och ris för gubbäns del! Guh vad man känner sig ren när man ej äter ris, potatis, el pasta, bara sallad till maten. har väl hållt på i 2 månader nu!


Sen i em  ska jag träna lite..

annars har jag inte så mkt intressant å komma med i dag:)



ciaaaaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0