doktorn

ringde till min doktor i falun, och att hormontabletterna inte hjälper ett skit, uppe i 20 dagar med mensen nu, blir så irriterad.. Så jag skulle få en tid, eftersom vi håller på att skaffa barn, så vill vi ju att mensen ska vara normal någongång!! det känns som vi måste få detta klart först, jag blir så himla trött och grinig när jag blöder så mycket och länge inte allt trevligt :/:/

nog med det, annars i dag håller jag på o tvättar , och har skrivit handlingslista inför middagen i morgon, blir fläskfile gryta med sparris inlindad i bacon och potatisklyftor och rödvins sås och pannacotta till efterrätt:) blir nog gotti!!

Nej lär väl kuta ner och byta tvätt.

Hoppas ni får en bra dag allesammans..


P.s har skickat efter alla hjärtans dag present åt baby, en fotobok från vårat bröllop med massa skoj i :):)


Kommentarer
Postat av: Tilly.

Åh , jag lovar att eran graviditet kommer lyckas . Och jag hoppas det ordnar sig för er. Oftast brukar det gå bättre när man inte tänker så mycket.

Jag önskar er all lycka till och hoppas att ni lyckas snart när det verkar vara så stor del för er :) Varma hälsningar & Lycka till.

2011-02-17 @ 22:01:37
Postat av: Anonym

SV:

Åh tack så mycket!

Ja absolut kommer det bli positivt på stickan någon dag:)

Det är svårt och inte tänka på det när vi verkligen har planerat att vi gravida från o med nu!

Men en dag i taget så kommer det nog när vi minst anar det:)

Hoppas allt är bra med dig Tilly, tror inte jag känner dig?

Kram Johanna

2011-02-18 @ 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0