Ångrar inget

Folk brukar säga att dom ångrar saker och ting, Men det man gjort är gjort inget och ändra på, Och visst jag har saker jag gjort som kunde vara ogjort, men då kan man ställa sig frågan varför gjorde man de just då?`Man mognar med tiden och i dag finns det tusen saker man skulle gjort på andra sätt eller ej gjort dom.

Men jag är så nöjd med mitt liv jag har , finns inget och ändra på, världens bästa familj, man, vänner.
Det är ett helt annat liv man har nu än för 4 år sedan. LIksom det är som olika kapitel man har genom åren, men man kan skratta rejält när man tänker tillbaka på tiden, som när vi hela ligan hade våran `spritfest`hemma hos alex efter vi hade vart på äventyrsbadet hela dagen, och kvällen avslutades, jag måste ta mitt p piller hejdå, liksom vi har haft så otroligt kul genom tonåren :)hahahha! Vilka var vi? pitten, becca, micke, pontan, merken, alex, empan, mörthenkakan, jag,linn , har jag glömt någon?
Och becca våra lisebergsresor vi gjorde? hur kul var inte det då?
Ja man skulle kunna rabbla hur mycket som hellst som vi gjort, sommar som vinter liksom!
Snor ltie bilder från dig becca på några av våra minnen
















vårat första disco på grand hahahha =)


Nej nu ska jag kika på tv. ha en bra fredags kväll allesammans.
Snart kommer min man hem för lite GOS <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0