trött

jobbade 9 dagar i rad ledig 1 nu kör jag direkt 8 dagar på de ! De känns i kroppen, men jag älskar mitt jobb, och mina kollegor, så de gör då ingenting..

I morse så började vi tapetsera vårat matsalsrum, kommer bli super duper bra, Håller på o beställer lite inredning, matsalsbordet vet vi redan, så vi får åka o köpa de nästa vecka.

I morgon jobbar jajg 10-19 sen åker jag direkt ut till ett par bekanta till oss två, dem hämtar micke redan vid 17, så ja skyndar mig dit, stressigt, sen jobbar jag em dagen efter så de blir bra. Köpte alkohol fri öl och alkoholfri cider, få se hur de smakar, någon som vet? Hoppas det är mumma o skåla in nya året med.

O jag bara väntar o väntar på dessa jäääävla provsvar, blir galen snart, springer ut till postlådan varje dag när postbilen kommit, men inget brev:S tur man har jobbet o tänka på iaf...annarss skulle ja bli galen!!!


Hoppas ni får ett toppen nyår var ni än befinner er eller va ni ska göra!!!

kramar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0