Svacka

Ibland kommer jag i en svacka för de här med barn, ja bara går och väntar på provsvaren på våra tagna prover och vårat läkarbesök!! Man går orolig hela tiden, jag kan liksom inte släppa tankarna kring detta, ja menar ett barn är ju väldigt stort att skaffa/få, och när man inte har fått de på eget håll, så är de väldigt jobbigt ibland. Nu så läkaren att många får en utredning fast man ej hittar nå fel, som i vårat fall beror de säkerligen på att jag aldrig haft regelbunden mens, men åhh vill att vi ska bli med barn nu. Folk brukar säga , men halåå du är ju så ung? Men jag är i ett äktenskap där inte bara siffran 21 finns, det är så mycket mer, det är våran framtid vi pratar om, våran största önskan på denna jord, att vi ska få ett barn som vi får älska och som blir älskad. Hoppas att det blir bra i slutänden! Kramar en bekymrad johanna!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh gumman! Jag vet inte hur det är att inte kunna bli gravid. Men om jag får fundera så tror jag det är jobbigt och stressande. Nu vill ju ha barn! Att du är ung har väll inget att göra med om i vill ha barn. På 80 talet skaffade folk barn när dom var 20, det var så man gjorde då. Jag håller alla tummar och tår för er och hoppas för er skull! Kram

2011-12-22 @ 08:51:09
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0