jul

I dag stack ja å klippte mig, vart nöjd.. Hämtade upp mammsen så drog vi upp på lyviken, köpte sista julklappen till micke, fotspaa, något han behöver, så törr om fötterna jämt. Nu ska jag snart åka o jobba, men i morgon på julafton börjar jag inte jobba förrän kl 11, så de blir skönt med lite sovmorgon, ser framemot onsdag när jag blir ledig en dag iaf :) då blir de mellandags shopping och vila.



Jag har ingen julkänsla längre? den är totalt borta.. Å de här med barn känslan känns som de blir värre på julen, de är väl för de är barnen dag, nästa jul hoppas jag på att vi har vårat efterlängtande barn...


Är ni lediga över jul? de gör ingenting för mig å jobba hela jul & nyår, skitsamma liksom! God jul & Gott nytt på er.


Nya frissan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0