Följan om fertilitetsutredningen

Första steget i våran utredning var i går. Vi fick ställa lite frågor och hon frågade oss lite. Jag fick ta massa blodprover, och micke ska lämna ett sperma prov, vi har en timme på oss o lämna de i falun, shit, de blir stressigt men men! Allt känns så overkligt, det är liksom på gång nu, kan inte riktigt förstå de här. O kvinnan pratade om olika alternativ i går om något inte skulle funka, de känns så rätt endå. Hon sa att de är mycket större chanser eftersom jag är så pass ung, så de var ju skönt för oss att höra. Jag är så glad att jag och min Älskade Mikael ska få ett barn efter all utredning förhoppningsvis! Vi vet väl ungefär vart felet ligget, men dom lär utesluta allt endå. De är lite tungt från dag till dag, men vi ser det så att de kommer bli bra när allt är klart <3 Vem trodde att de skulle vara såhär? för att få vårat första barn? Ett till alternativ om vi skulle få provrörsbefruktning nu då, så skulle dom spara att ägg ifall vi ville ha syskon till barn nummer 1 om ca 3år , helt otroligt vad dom kan!! Nu ska jag göra iordning mig. Frågor? skriv gärna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Att få barn är det bästa som kan hända, stort lycka till till er, ni har en underbar resa framför er!

2011-12-07 @ 10:48:02
URL: http://emmajohanbebis.blogg.se/
Postat av: sandra

håller alla mina tummar och tår för er goingar!

2011-12-09 @ 23:19:07
URL: http://sallsork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0