tisdag

Har inte haft nå tid o skriva, har jobbat nu varje dag och haft fullt upp, men det är ju så jäkla skönt o jobba nu efter man pluggat!!!

Börjar halv åtta i dag, skön tid!!

Annars är jag tråkig haha, har inte så mkt att komma med för tillfället faktiskt, mer än att jag och micke ska nog dra fram våra inlines i kväll, premiär för i år, så sega är vi ha ha!!

nu ser jag framemot tills vi flyttar 1 september, kommer bli så fint och skönt med mkt större, o jag får ha ett matsals rum, deär ju hur stort som hellst för mig:)


Nä nu ska jag göra iordning mig lite, men ha en toppen dag allesammans, så ska jag skriva igen när jag har lite mer o komma med!!!


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0