Nytt Kapitel

Jaha, då har vi tagit åt oss en sommarstuga då!!! Vi ska ha den nere vid vattnet brevid våran bad tunna, och så blir det stor brygga ut på sjön, blir nästa års göra om man säger så. VI lär flytta den från Östansbo camping bara, karlarna vet väl hur :) VI är så glada, att vi kommer få ett ställe på sommaren, att kunna bo där, och bara njuta :) KOmmer bli perfekt för oss!!

I dag har jag vart ledig, åkte till mammsen i morse, så vi låg 6 h i poolen o soladeoch hade de allmänt gött:)

Nu blir de strax sänga, jöbba i möra på Gero-Psyk, snart börjar min rad igen på Ljunghällsvägen, men jag är glad över alla tider jag fått allstså :)

I morgon får ni hålla tummarna åt mig, snälla:)
KOmmer med mer info!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0