klättrar uppåt

I dag gjorde jag introduktion på fjärde stället i sommar, Känns hur skönt som hellst att chefen betalar och vill ha mig på fler ställen, lovande till hösten:) Hoppas innerligt att jag får vara kvar, något som är possitivt är att dom som ej har utbildning får ej vara kvar i bemanningen iaf, skönt det. Något måste ju vara värt att man utbildat sig för att få jobb!!
Känns så otroligt bra!!!

Jobb på onsdag igen vad jag vet, blir säkert utringd i morgon bitti, brukar vara så :) blivit en vana att dom ringer halv sju hahah!

Annars är allt bra med mig och med min kärlek, vi ska strax ta en lång promenad, få se om de kan bli nå kvälls dopp? vi har ju ej badat i sjön i år ÄNNU, dålig stil lära jag säga haha!

Hoppas allt är bra med er iaf, och att ni har tagit vara på denna fina dag, eller har ni jobbat som jag kanske?

Något som var skoj i dag när jag slutatde, låste upp moppen och råkar slänga i nyckeln under sittsen, haha så micke får komma med reserv nyckeln så jag kan åka hem, vadå typiskt mig då!!! mohaha!


kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0