de går bra nu

Nuså, har haft fullt upp med jobb och familjen :)
I morgon börjar jag på Ljunghällsvägen igen, som jag längtat tillbaka, trivs som fisken i vattnet där.. I dag körde jag lite hemtjänst. tycker det är riktigt roligt o åka emellan jobben, men kan bli lite jobbigt också, men jobb är bara bra, är så tacksam för hur mkt jag får jobba :)

Annars då, packar lite inför våran flytt, men de går trögt, skulle behöva plugga åh, har intensiv kurs för körkortet om 3 veckor, huuja! Men ska åka o låna mammas bwn jeep i dag, så jag kommer in i växklingen igen, eftersom vi haft automat nu över ett år, eller ja 2 år snart!!


Händer inte så mkt mer än jobb och flytt och att jag ska ta körkort:P Har satt som gräns på julafton då ska jag ha körkortet i min hand, måste alltid ha ett datum, bra för hjärnan o ställa in sig på..


längtar såååååå mkt tills Ullared med kollegorna i oktober, ska bli så jääääääääääääääkla skoj o komma iväg och shoppa massor, massor :)


Nä nu ska jag dona lite.

ha en toppen dag allesammans!

/ Johanna


Kommentarer
Postat av: Louise

fasen vad vi ska shoppa på ullared! :D Hehe



2011-08-22 @ 14:32:47
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0