bara så glad

vaknade i morse, och kände hur glad jag är :) lite kaffe och tvättstuga! sen fixa på nordea så lönen kommer in på mitt rätta konto, sen iväg o jobba, får jobba med mammsen några timmar, inte varje dag!!

har beställt undersköterska skylt, och namnbricka, och pennfodral till arbetsbyxorna, och en kedja för nycklar. Behövs :)
Jag kan knappt fatta att jag får fortsätta o jobba på mina fyra olika ställen, är överlycklig, 2 inkomster framöver, betyder så otroligt mkt, speciellt nu när vi ska flytta till en stor fyra!!! Allt rullar på så bra!!!

Få se om jag får jöbba i helgen, eller inte, men jag har fått ihop tillräckligt med timmar för att de ska gå runt iaf, så de är huvudsaken!! Vecka 34 börjar jag på rad igen, så de blir skönt!!

Pratade med Andreas från trafikskolan där jag ska göra min intensivkurs i höst, vi ska lägga upp de så jag kan jobba också, hur bra som hellst, får de är lite knapert o ej få ihop timmar på 2 hela veckor.
KÄnns också som jag lär sätta mig i en manuell igen innan jag börjar, eftersom vi har haft en aoutomat växlad ett år nu!! men de sitter ju, men vill bara känna igen:) Nu ska jag ta de dära jäkla körkortet!!! är hel laddad, när plugga lite nu också, köra kan jag ju, är bara teorin som behövs fin slipas lite!!

Nää hoppas ni får en bra dag!

Och jag älskar att de känns som höst, lite sol och lite kyla, underbart!

kramar mig, bjuder på ett nytt kort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0