upp och ner

Helgen har vart upp och ner, iaf i mitt humör.. Nya hormonmedicinen tog rejält på mig i mitt humör, usch vad jobbigt saker kan vara!! Men jag vet att det kommer bli bra i slutendan!!!

Lördagen var det iaf china town med min underbara familj, vilket var jätte gott och trevligt.

Hoppas ni har gjort något skoj!

I morgon måste jag skriva in mig på Ams eftersom jag inte börjar jobba förrän i juni, så jag tänka stämpla tills dess.. Men ev att jag får börja tidigare, inget klart än, men håll tummarna!!! Nu när utb är klar så vill man ju jobba direkt!!!


Nej nu får det fasiken bli 6 maj, så jag o kärleken får åka på vår smekmånad (Cypern) :)


Ha en bra kväll allesammans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0