provsvaren

Fick provsvaren i dag!
hormonet som styr sköldkörteln för lågt :S så jag lär upp o ta  TSH prov ( T13, T14)  åh vad jobbigt- Alltid är det något. tror aldrig jag kommit därifrån utan något!
Så det förklarar ju min trötthet, svettningarna, irritation , svullenet m.m... Har antagligt haft det ett tag! Man brukar inte få detta när man är i min ålder, men bara o gilla läget. Dom måste ta prover för å mäta vad medicin halten ska ligga på som jag lär käka livet ut mybe!

så bara o pallra sig upp på labbet nästa vecka! usch hatar blodprov, för dom får fan jämt sticka 2 ggr för att dom ej får nå blod!!!


!
Nu vart min helg kass! usch

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Usch vad tråkigt, men hoppas det löser sig nu för dig!!! T4 och T3 heter hormonproverna och inte 13 och 14 men det är ju en skitsak. :)

Lycka till nu!

2011-04-10 @ 17:45:28
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV:

De har du rätt i, Haha vet ej vad jag fick ettorna ifrån! Men som du säger skitsak!



Jaa, men det känns ganska ok nu eftersom man har haft dessa problem i över 5 år, så kanske man äntligen nu har fastställt problemet!!!



Tack ska du ha!!!



2011-04-10 @ 21:50:11
Postat av: Lovisa

:)



Oj, fem år. Det var inte en liten stund det. Då får vi verkligen hoppas att det är rätt diagnos du fått nu då!

Hade bra!

2011-04-11 @ 10:28:51
URL: http://lollolovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har två kompisar som äter levaxin och de kunde börja tillverka bebbar när medecinen låg på rätt värden , och det blidde bebbar oxå , så det kommer gå fint! kraam

2011-04-11 @ 14:34:54
Postat av: Alexandra

Hoppas dom får ordning på det där snart, så du slipper må dåligt! Och lycka till! :-)

2011-04-12 @ 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0