lycka

Lycklig, mina betyg för utbildningen kom i går, så jag ska in med dem till bamanningen på fredag, så jag får högre lön tills jag börjar, jag hade tänkt mig förhandla 20 tusen kroner före skatt!! man får ju som sagt försöka lite!!!

Jag och älsklingen gick promenad genom kvarteret här i håksberg  igår och pratade om när vi kan köpa hus, vi har satt som mål om 3 år, håller vi i vårat sparandet på hus kontot som vi har nu varje månad, så kommer vi kunna köpa oss ett :) Känns verkligen super.. och nu när jag får jobb kanske vi kan öka sparandet varje månad också!

nu vill jag att 20 juni ska vara, känner mig redo att börja jobba och få in lite pengar till vårat hushåll!! men det kommer nog gå snabbt! bäst o läsa på lite om schizofreni innan man börjar igen, skadar aldrig att läsa på lite då o då, eftersom det är så intressant och stort..


I höst ska jag och min vän Åsa åka på en weekend, vi tänkte oss kanske något spa av något slag, vi får se vad vi hittar på!!!


Nästa vecka åker jag och min älskade äntligen till cypern, ojoj vad skönt vi ska ha!!!
Hoppas ni har några roliga planer för sommaren?

Vi har ju hand om midsommarfesten varje år för alla stuggäster och släkt och vänner, men jag kommer troligtvis inte kunna vara med för jag jobbar säkert, men det känns inte så jobbigt, jag vill ju jobba, och dem kommer ju få jätte skoj :) så vi ska väl fixa inbdjudan strax!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0