klantarsel

gick upp fem i morse för att åka till mamma o hjälpa henne o sten o flytta in i deras nybyggda hus, såå fint:) där kommer jag bada hela sommaren i polen , hur skönt som hellst.

Nu i kväll sa jag åt therese om hon ville tvätta, för jag skulle bara ha torktumlarn en gång till, så kommer vi ner, och vad ser vi? jo jag johanna har inte ens satt på maskinerna hahahha! Jag hade ju lovat henne maskinerna, så jag tar hela lördag och tvättar lite till då, hoppas på ett bättre försök, lite trött tror jag nog:)


har inte så mkt skoj o komma med faktiskt.
I morgon kommer solstrålen Erika hit på lite kaffe och pratstund, trevligt värre!!


Ha en toppen kväll allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0