jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, är så glad

Fick ju nya hormontabletter vid förra läkarbesök och gissa vad, Jag hade bara mens 6 dagar nu, jag vet inte på hur många år jag haft mellan 22 till 30 dagar liksom!!! känns super bra.. Så otroligt skönt om inte annat.. De känns som de är på väg mot rätt håll nu!!

nu ska jag till labbet i morgon för att ta lite blodprov o mäta upp den andra medicinen också, sen börjar allt, som förhoppningsvis kommer sluta bra för våran familj:):)

NU är det bara bra saker känns det som, läkarbesök den 29 , sen den 6 åker vi till cypern, sen 20 juni börjar jag jobba, allt känns otroligt skönt nu!! turen är med mig, och jag är glad att jag är så pass driven som jag är..  Den som säger att man inte får ett jobb , vet inte sanningen, vill man ha ett jobb så får man ett, det gäller också att visa och att ligga på att man verkligen vill ha det.. O ibland får man göra vissa saker för att få ett jobb.. Allt är ingen dans på rosor inte.


Nej nu ska jag snart ut med tårta åt födelsedags grannen Therese å mumsa lite på i solen!!!


Ha en toppen bra dag allesammans!!!

:)

O förresten så har jag världens bästa MAN!




Kommentarer
Postat av: Karin

Va roligt att det börjar gå åt rätt håll. Lovely!

2011-04-20 @ 15:01:35
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0