hjälp mig

svårt val!
Fick ju bra summa tebaka av skatten i juni, som jag ska ha till körkortet i höst. Men jag vet ej ännu, intensivkurs på 2 v? eller vanligt? käre mamma skulle betala inskrivning och några körlektioner, snälla hon!
Men jag har med mig att jag kan vara lite trögdattad ibland hahaha, så på ngt sätt känns de inte som en intensiv kurs är bra för mig. om man skulle klanta sig är 12000kr borta liksom, hur kul är det,

Nya trafikskolan är den bra? den var lite billigare än mathias trafikskola säger dom, Berätta gärna vad ni kanske har upplevt? hur kör skolorna är?
Denna gång ska de inte vara nå jävla oseriös trafiksola som är pervers och grejjor, aldrig i mitt liv.. Att man inte fattar bättre, usch..

Aja! ska snart åka till mammsen för lite kvalitets tid, och även diskutera trafikskolor hahhaa!!!
Skönt att mamn kört bil i 2 år med mannen iaf!!! Kommer nog undan några lektioner där.


Sen tänker jag köpa en stor fet godispåse till kvälla, de är jag värd hahha!! vågen har visat de iaf!!!


Take Care my friends!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha. underbart att du belönar dig med en godispåse när vågen visar minus. Så ska man tänka!! Börjar med lchf i morgon. Spännande.

2011-04-03 @ 18:29:57
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/
Postat av: Anonym



Sv: det kör jag också Karin, det funkar jätte bra den metoden, inget svårt alls, de svåraste var nog att ta bort smörgåsen på morgonen, men hittade en blåbärs yougert under 5 kalorier. så det funkade endå:)



Ja men man lär väl belöna sig hahaha? eller!!!



Lycka till=)

2011-04-03 @ 18:37:03
Postat av: Alexandra

Jag rekommenderar helt klart Mattias Trafikskola! Jag gick en intensivkurs där och hade mitt körkort på mindre än en månad från att jag tog första körlektionen. Allt gick jätte bra och smidigt! Och alla var jätte duktiga och ställde upp! :) Klarar man inte uppkörning och teoriprov som planerat under dessa två veckor så hjälper dom ju en att anpassa det till en själv. Alla är ju olika och behöver kanske träna på vissa saker mer än andra, men du kommer ju inte ha slösat bort dom tå veckorna. Tvärtom! Jag tror man tjänar på att ta en intensivkurs, för då är du "i" det helatiden. Du pluggar och varvar med körning på ett helt annat sätt än om du tar "vanligt" och tar någon körlektion då och då och läser lite då och då. För då tappar man mycket mellan varven!



Jag tycker du ska satsa på en intensivkurs! På Mattias Trafikskola! Där är dom riktigt bra och absolut inte oseriösa eller perversa, haha!



Nya Trafikskolan är ju lite billigare... Men jag har inte hört så mycket bra om den trafikskolan! På Mattias kan jag iallafall lova att man får vad man betalar för!



Lycka till! :)

2011-04-04 @ 06:57:45
Postat av: Louise

Helt klart nya trafikskolan! Jag själv gick där o tog körkortet, o min bror tog intensivkurs o hade sitt körkort på två veckor, även han är ganska trög... Så dom är oerhört duktiga där o lär ut på ett bra sätt!!



Ja va super nöjd med dem, o även min bror.. :) O tror inte du blir så missnöjd heller, för perversa är dom inte heller.

2011-04-04 @ 08:59:14
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: tack så mycket för era svar, det lutar nog åt intensiv kurs!!! Så det är väl bara o köra? Men jag tänkte börja i höst efter sommarjobb, så man bara koncentrerar sig på just körkortet, låter vettigt va?=)

Ska ringa runt o höra till dem då, priser osv!!!



Ha en super bra dag hörrni:)



2011-04-04 @ 09:58:55
Postat av: Becca

Hej!



Kul att du har planer på körkort! Det är ju alltid bra att ha, speciellt när man bor i Håksberg ;)



Jag var hos Tommy Elfving (TE's) nere på stan, och i efterhand så är jag nöjd med honom. Med honom lär man sig snabbt för att han går verkligen rakt på sak. Man får snabbt ta sig igenom olika delar istället för att ödsla tid till ibland onödig repetition (det är trots allt dyra lektioner man tar). Bäst av allt är ju att köra hemma med någon man känner emellan dessa lektioner. För att få öva på sakerna man lärt sig varje gång, super att få sitta och bråka med någon i framsätet också ;) Man lär sig supermycket av det! TE´s är nog billigast också har jag för mig.



Lycka till iallafall med allt.

Kram

2011-04-04 @ 23:04:49
URL: http://rebeccahedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0