hej, ni glada

I lördags hade vi jätte trevligt med vännerna, men jag kan lova er att jag ALDRIG gör 16 st grillspett nå mer, visst är det gott, men de är lite jobbigt o göra 16 st hahha. Grabbarna kom på att dom skulle basta efter ett tag s¨å jag och åsa hade trevligt här inne så länge med bra musik och god dryck:) Tror alla cyklade hem vid 2 eller något lägger in lite bildet


Jag ställe micke för grillningen :)


pefekt så vi kunde sitta utanför oss åh =)


solstrålen Åsa o musse


goa Erica:)


en bra lördag med andra ord!

Nu börjar vi vardagen igen efter en fullspäckad helg med mat!! och om 10 dagar far vi till cypern, jippie!

Ha en bra tisdag allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0