glaad

god dag mina läsare!

I morse drog vi oss mot borlänge, och min underbara man överaskade mig med att jag fick en helt sprillans ny kärring cykel , svart med korg också, jätte snygg, han är verkligen så snäll , min gubä =)
så min sista praktikvecka kan jag cykla :) sköönt!
Så på fredag nästa vecka är min utb helt färdig , skönt värre!!!

På lördag nästa vecka ska jag o min fam ut på china o fira min examen, mysigt!! måste boka bord också!

I kväll har vi käkat fläskfile gryta o potatis med sallad , verkligen hur gott som hellst!

Nu blir det bara att ta det lungt och mysa lite i soffan, skönast så!!

Man vet verkligen vilka sina vänner är när de kommer till krutan, Ni är alldeles underbara!!! Tack för omtanken!!!!!


Hoppas ni får en rolig lördag, oavsett vad ni tänker göra!
Hur skönt som hellst o vara nykter, slipper man mista en hel dag bara för att man är "seg", finns roligare saker att göra än att festa, enligt mig iaf..


Skepp o hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0