Fyfan va bra

PÅ torsdag När mina gulliga handledare har skrivit under omdömes lappen från min praktik period så är jag helt färdig, Med underskötersa Utb plus social psykiatri, psykiatri och socialt behandlingsarbete :) fyfan va det känns bra


Kan inte vara gladare än vad jag är nu!!! Men det kommer aboslut kännas tomt utan plugget, har lärt mig så otroligt mkt samt att jag är så stolt över mig själv.
Kunde inte få bättre praktikplats än vad jag fick nu senast, alla är verkligen så framåt och glada! Framför allt vill jag tacka mina bra handledare!! perfekt var dem, köpte en fin present åt dom i dag, hoppas den uppskattas!!

Nu ska jag snart kolla BB,! Sen ska vi nog sova! tänkte ta cykeln till praktiken i morgon, men fy tusan va drygt de blivit å cykla, när ja var liten o boddehär i håksberg, så var de inte nå drygt, men nu då? hahha tog 20 min iaf, ganska bra tid, men då var johanna trött kan jag lova.

På lördag ska jag o min fam ut å äta på kina o fira min utb! ska bli så mysigt o trevligt! finns inga bättre än Min Mikael och min familj!!!

slänger in lite bilder på några av dem som alltid finns där oavsett, och som alltid gör en glad!

Bästa mammsen <3





Käre bröderna


Mannen min


Bästa vännen Björn




Mina solstrålar, Erican och Åsa!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0